//Forever Imperfect
Lisence

Monday 12 November 2012 @ 06:06 | 0 Comment [s]




Hai people :) I'm here again julung kalinya aku tak buka blog aku nih , dekat setengah tahun jugak laa kan ? Hehe .. actually the post today about license yang akan aku pegang hey hey jangan jelous laa ehh ^^v peace . Hemm , kay 11/11/12 aku telah pergi ke Institut Memandu Riakar area danga bay yang near dengan Tune Hotel :) First time masuk and daftar serious excited sangat-sangat :) Daftar , isi borang sane isi borang sini memang mcm leceh laa -.-' but i a while jee tak lame lah , start dengar ceramah KPP pukul 9.30 tak silap tapi dimulakan dengan peperiksaan Buta Warne t-.-t senang je kot hahaha .. okay never mind . after that , penceramah tuh kelakar tapi annoying habes !!! rase freak jgak laa ble dengar dia bercakap sebab lidah dia fendek hahaha . Ok stop laugh !! Hemm , and you all nak thu tak dalam bilik kuliah tu seriously sejukkkk sangat-sangat sampai menggigil tawuuu !!! Hemm , 3 kali aku pegi tandas t-.-t hemm , dah laa baju aku nipis !! Dalam pukul 12.50 rest and makan laa pe lagi :D Nasib baik ade akak-akak yang baik hati yang layan pale aku ^^v peace .. Heyyo ape laa .. Makan kat citu bukan free pon kene bayar beb !! -.-' Aku makan nasi putih dan pelbagai lauk pauk :) semuanye RM 8.00 :) termasuk gula-gula dah lah mulut berbau yang tuh aku beli gula-gula tuh :) kay kul 2.00 pyg start mcm biase la and dah nak last balik tuh hemmm penceramah tuh kene kan aku t-.-t eeeeeeuuuuwwww freak out lah aku kat bangku tuhh .. hemm .. tersedak jugak laa dah la kat situ ramai akak-akak and also abang-abang indon , bangala hahha .. okay .. tuh jee aku boleh cerite :D 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps t(-.-)t you hate me? Go hell t(-,-)t

underlined, bold

I Hate My Bf t-..-t


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : AdahSeLfa

Best View at GOOGLE CHROME!